کپی فان

دانلود فیلم, آهنگ, بازی, سریال

کپی فان

دانلود فیلم, آهنگ, بازی, سریال

طبقه بندی موضوعی

دانلود بازی تکامل فوتبال ۱۶ – Pes 16 (کامپیوتر – PC)

پوریا عظیمی | جمعه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۲۹ ب.ظ

شبیه ساز فوتبال حرفه ای ۲۰۱۶ – Pro Evolution Soccer 2016 PC Game

| دانلود بازی شبیه ساز فوتبال حرفه ای ۲۰۱۶ – Pro Evolution Soccer 2016 برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه RELOADED بازی Pro Evolution Soccer 2016 |

 

  http://rozup.ir/view/710769/6783485777.jpg

توضیحات بازی : Pro Evolution Soccer یکی از پر طرفدار ترین بازی های ورزشی می باشد که سالیان سال با طرفداران این سبک بازی ها همراه بوده و هر ساله نسخه جدیدی را روانه بازار می کند، طی چند سال اخیر این عنوان در رقابت با یک عنوان مشابه (FIFA از استودیوی EA) دچار تنزل شده و حتی این رکود تا جایی پیشرفت که خیلی از طرفدارهای این سری به عنوان رقیب یعنی FIFA نقل مکان کرده اند، Pro Evolution Soccer 16 نسبت به نسخه ی قبلی خود دچار تغییرات زیادی شده است و این نشان می دهد که کونامی از شکست سال قبل در برابر EA درس گرفته است. همچنین عرضه PES 2016 مصادف با سالگرد ۲۰ سالگی این سری است و بنا بر گفته‌های کونامی، بازی به ریشه‌ها و ارزش‌های اصلی سری PES تمرکز خواهد کرد، بازی PES 2016 توسط موتور بازی‌ سازی فاکس اِنجین توسعه داده شده است، همان موتوری که بازی Metal Gear Solid 5 The Phantom Pain نیز بر پایه آن ساخته شده است. با استفاده از این موتور گرافیکی هر قسمت کوچکی از بازی بهبود یافته تا محصول قابل توجه دیگری عرضه شود. محصولی که بر روی تجربه واقعی فوتبال تمرکز دارد


در میان دیگر موارد، PES 2016 قصد دارد تا یک سیستم پیشرفته برخورد و تصادم را ارائه دهد، سیستمی که می‌تواند با محاسبه مقابله به مثل نتیجه‌ای منحصر به فرد از تقابل دو بازیکن داشته باشد. این بازی همچنین کنترل بیشتری به بازیکنان وقتی در هوا هستند می‌دهد. با استفاده از آنالوگ سمت چپ می‌توانید با بازیکن روبه‌رو خود بجنگید یا برای زدن ضربات سر یا روی‌ پا به دنبال جایی بهتر بگردید. PES 2016 همچنین شامل بهبودهایی در نبردهای تن‌به‌تن نیز می‌شود. بهبودهایی که می‌تواند به بازیکنان کمک کند تا به شکلی واقعی در این نبردها پیروز شوند. از دیگر ویژگی‌های جدیدی که به بازی اضافه شده می‌توان به دفاع و تکل‌های بازی و همچنین هوش‌مصنوعی بهتر بازیکنان اشاره کرد. به علاوه، PES 2016 شامل شادی‌های پس از گل جدی و جلوه‌های گرافیکی بهتر مانند آب‌وهوای پویا (بازیکنان در هوای بارانی روی زمین لیز می‌خورند و می‌افتند) و یک دوربین جدید واید می‌شود. همچنین در این بازی می‌توانیم شاهد انیمیشن‌های جدید بازیکنان، فیزیک جدید توپ و بهبودهایی در بخش مَستر لیگ و myClub باشیم. همچنین بخش Master League بازی، حالا دیگر بیشتر بر روی single-player تمرکز دارد و بهبود های اجمالی را به خود دیده است.

 

 

8jO8zXP

 

Pro-Evolution-Soccer-2016-4

 

Pro-Evolution-Soccer-2016-5

 

Pro-Evolution-Soccer-2016-6

 


 

» توجه:  تمام نسخه‌های فشرده شده بازی‌ها در پاکت گیمز و کپی دانلود دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

» راهنمای نصب بازی‌ها: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم پاکت گیمز امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.
»توجه : همچنین راهنمای کاملی جهت نصب انواع بازی‌ها و نسخه های کم‌حجم شده [BLACKBOX , KAOS و …] و همچنین راهنمای کامل انواع ارور ها و نرم افزار های لازم برای نصب و اجرای بازی ها تهیه شده است. توجه به این نکته ضروری است که برای اجرای فایل Setup نصب بازی، شما باید پیش نیاز Net Framework 4.5 به بالا را داشته باشید..

 

» حداقل سیستم مورد نیاز:

 

OS : Windows 10 / 8.1 / 8 / 7 SP1 / Vista SP2

Processor : Intel Core 2 Duo @ 1.8 GHz (AMD Athlon Ⅱ X2 240 or equivalent processor)

Memory : 1 GB RAM

Graphics : nVidia GeForce 8800 / ATI Radeon X1600 / Intel HD Graphics 3000 or better

DirectX : Version 9.0c

Hard Drive : 9 GB available space

Sound Card : DirectX 9.0c Compatible sound card

سیستم پیشنهادی :

 

OS : Windows 10 / 8.1 / 8 / 7 SP1 / Vista SP2

Processor : Intel Core i3 530 (AMD Phenom Ⅱ X4 925 or equivalent processor)

Memory : 2 GB RAM

Graphics : nVidia GeForce GTX 260 / ATI Radeon HD 4850 / Intel HD Graphics 4000 or better

DirectX : Version 9.0c

Hard Drive : 9 GB available space

Sound Card : DirectX 9.0c Compatible sound card

 

» پسورد فایل: www.pocketgames.ir

» حجم تقریبی: ۵.۰۳ GB

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی